Ett år med skriveglede!

uniteNå har det gått litt over ett år siden det første innlegget på Hennings ølblogg dukket opp. Hittil har jeg publisert 70 innlegg og rundt 200 ølinteresserte lesere er innom i løpet av en uke. All time high var i oktober med nesten 2.500 visninger. Det er jeg veldig fornøyd med! Målet mitt er selvsagt å spre det glade budskap til så mange som mulig, og oppfordrer derfor alle som liker det jeg skriver om å tipse videre – den beste effekten er når anbefalinger kommer fra noen man kjenner og har tillit til!

Jeg har skrevet mest om øl og mat. Håper mange flere enn de som har vært på mine kurs har hatt glede av det og fått med seg gode tips. Det siste halvåret har nok temavalget beveget seg litt mer i retning av historie. Mitt inntrykk er at det er populært, men samtidig er nok temaet kanskje litt smalere enn ølanbefalinger til mat – det treffer jo veldig mange. Akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om – jeg vil helst ha høy skriveglede og engasjerte lesere. Og håper at stadig flere kan bli nettopp det! Jeg vil alltid være styrt av skrivegleden – da skriver jeg best og har det mest moro …

Takk for all feed-back fra dere underveis, både i form av kommentarer og (ikke minst) gjennom andre kanaler. Det er motiverende og styrker meg i troen på det jeg driver med. Det er liten tvil om at interessen for øl fortsatt er stigende og at stadig flere er opptatt av øl som mer enn en (deilig) drikke – enten det er for å finne den perfekte match til din livrett, som spennende smaksettende ingrediens i måltidet, eller kanskje som en viktig del av vår industri- og kulturhistorie.

Jeg gleder meg til å skrive mange innlegg i året som kommer!

book and pen

1 Comments ↓

One Comment den “Ett år med skriveglede!”

  1. H 3. november 2013 kl. 19:02 #

    Gratulerer! Ølbloggen din er en glede å lese! Gleder meg til alle innleggene i året som kommer!

Legg igjen en kommentar

Ølnyheter fra Ølakademiet

Fra mungåt til mikrobrygg - om dagens øl med et historisk blikk

Zythophile

'Zee-tho-fyle', by Martyn Cornell, an award-winning blog about beer now and then, founded in 2007

Hennings ølblogg

Fra mungåt til mikrobrygg - om dagens øl med et historisk blikk

Godt Drikke

Øl, Vin, Mat. De viktigste kulturbærerne.

Ølportalen

Alle ølnyheter på ett sted

GODT I GLASSET

Livet er for kort til å drikke dårlig øl

Høyt Skum - Livet er for kort for å drikke dårlig øl

Livet er for kort for å drikke dårlig øl

Skumringen Ølblogg

- en uutdannet ung øldrikkers motstykke til meritterte ølbloggere

