Flasken er åpnet …

Jeg er en skikkelig ølentusiast.

Med det utvalg og den utvikling som vi har i dag er det bare å glede seg til det som kommer. Gjennom Ølakademiet holder jeg ølkurs (f.eks. øl og mat) og kåserier, arrangerer prøvesmaking og pub-til-pub turer, og mye mer. Mange har oppmuntret meg til å skrive om alle de tingene jeg snakker om på kursene, og denne bloggen er første fase i å gjøre nettopp dette. Så får vi se hva det fører til … Håper mange vil ha glede av å følge meg her på denne bloggen etter hvert.

Legg igjen en kommentar ↓

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

Zythophile

'Zee-tho-fyle', by Martyn Cornell, an award-winning blog about beer now and then

Hennings ølblogg

Fra mungåt til mikrobrygg - om dagens øl med et historisk blikk

Godt Drikke

Øl, Vin, Mat. De viktigste kulturbærerne.

Ølportalen

Alle ølnyheter på ett sted

GODT I GLASSET

Livet er for kort til å drikke dårlig øl

Høyt Skum - Livet er for kort for å drikke dårlig øl

Livet er for kort for å drikke dårlig øl

Ølnyheter fra Ølakademiet

Fra mungåt til mikrobrygg - om dagens øl med et historisk blikk

Skumringen Ølblogg

- en uutdannet ung øldrikkers motstykke til meritterte ølbloggere

